Tehniline valveteenus
Tehnilise valveteenuse osutamise aluseks on objektile paigaldatud lokaalne häiresüsteem, mis telefoniliini,- GSM modemi ja/või IP mooduli abil ühendatakse turvaettevõtte juhtimiskeskusega.
Häireinfo saabudes turvafirma juhtimiskeskusesse saadetakse sündmuskohale viivitamatult lähim patrullekipaaž, selgitamaks juhtimiskeskusesse saabunud häire põhjuseid. Juhtunust informeeritakse koheselt kontaktisikuid ning vajadusel kindlasti politseid ja/või päästeteenistust.
Kõik patrullekipaaži liikmed on varustatud eri-ja sidevahenditega (käerauad, pipragaas, tulekustutid, esmaabivahendid). Ekipaaži liikmed omavad pikaajalist patrullteenistuse kogemust. Operatiivselt juhib patrullekipaažide tööd juhtimiskeskus. Häireolukordadel (kuritegelik rünne, tulekahju, pommiähvardus, jne.) informeerib patrullekipaaži liige koheselt juhtimiskeskust, kes omakorda informeerib klienti, politseid ja/või päästeteenistust ning saadab vajadusel viivitamatult objektile antud
situatsioonis vajaliku täiendava arvu patrullekipaaže.
Klientide häireteta teenindamise kindlustamiseks on ettevõtte käsutuses ööpäevaringselt valvetehnikud, kelle ülesandeks on vajadusel kõrvaldada operatiivselt kõik kliendi tehniliste valveseadmetega tekkinud probleemid. Kogu häireinfo salvestatakse ja arhiveeritakse, mida on võimalik hiljem analüüsida.